Svi zaposlenici, profesori i studenti imaju mogućnost korištenja djkbf.hr e-maila. Profesorima i zaposlenicima se račun otvara pri zapošljavanju (ili naknadnim zahtjevom, u posebnim prilikama), a studentima pri upisu (unazad tri godine; studentima koji su prije upisali na osobni zahtjev).
E-mail adresa ima oblik
ime.prezime@djkbf.hr
Čitanje, pisanje i slanje mailova s djkbf.hr računa moguće je na nekoliko načina - pute weba (webmail), putem nekog mail klijenta (Mozilla Thunderbird, Outlook, Evolution) - od kojih ćemo neke opisati ovdje.
1. Korištenje webmaila na www.djkbf.hr
- u svoj Internet pretraživač (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome...) upišite adresu www.djkbf.hr/webmail
ili
na stranicama fakulteta (www.djkbf.hr) kliknite na link Webmail koji se nalazi ispod naslovne slike, s desne strane
- upišite svoje korisničko ime za e-mail (pripazite! ne AAI korisničko ime oblika Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., već e-mail korisničko ime oblika korisnik) i lozinku (napomena: AAI i e-mail lozinka ne moraju biti iste!) te stisnite Enter ili kliknite na Prijava
2. Korištenje webmaila na www.carnet.hr
CARNetov webmail nešto je napredniji i bogatiji mogućnostima te omogućuje svim korisnicima CARNeta da preko svog AAI korisničkog računa čitaju mail sa servera svoje ustanove. Postupak je sljedeći:
- u svoj Internet pretraživač upišite adresu webmail.carnet.hr
- pod korisničko ime upišite svoje AAI korisničko ime (oblika Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.) i AAI Iozinku (napomena: AAI i e-mail lozinka ne moraju biti iste!) te stisnite Enter ili kliknite na Prijava
Više o CARNetovom webmailu na http://www.carnet.hr/webmail.
3. Korištenje mail klijenta
S obzirom da postoji pregršt mail klijenata, a postupak je dosta sličan na većini, nećemo objašnjavati za svaki pojedinačno, nego ćemo za primjer iskoristiti jedan od najpopularnijih - Mozilla Thunderbird.
- idite na Tools -> Account Settings...
- u novootvorenom prozoru kliknite na Account Actions -> Add Mail Account
- unesite tražene podatke: ime i prezime, e-mail korisničko ime i lozinku, zatim kliknite na Continue
- Thunderbird će vam automatski podesiti postavke za dolazni (incoming) i odlazni (outgoing) server, no trebat ćete napraviti nekoliko preinaka:
¤ kao dolazni server će vam biti prepoznat mail.djkbf.hr i IMAP protokol; ukoliko radije želite koristiti stariji POP protokol, kliknite na Edit i pod Incoming upišite pop.djkbf.hr ili teologija.djkbf.hr, umjesto IMAP-a odaberite POP i umjesto porta 143 upišite 110; razliku između IMAP-a i POP-a možete pročitati ovdje
¤ kao odlazni server bit će vam prepoznat stmp.djkbf.hr, međutim njega možete koristiti samo ukoliko mail šaljete iz fakultetske mreže; odlazni mail server vam mora biti od vašeg davatelja Internet usluga; dakle, ukoliko se na Internet spajate preko T-Coma (bilo ADSL, bilo 56k modem), za odlazni server trebate upisati mail.t-com.hr; za Optimu je mail.optinet.hr; za Iskon mail.iskon.hr; za Tele2 mail.tele2.hr; za CARNetove modemske veze je mail.cmu.carnet.hr; itd.; ukoliko ne znate koji je odlazni mail poslužitelj (outgoing mail server) vašeg davatelja Internet usluga, raspitajte se kod njih ili potražite na webu
¤ nakon unešenih promjena, kliknite na Re-test Configuration i potom na Create Account
- preostalo vam je još "dotjerati" način korištenja vašeg mail računa, pa prođite kroz sve stavke Account settings prozora za vaš račun
Ukoliko koristite neki drugi mail klijent, postupak je manje-više sličan, a podaci koji su vam uvijek potrebni su:
- ime i prezime
- e-mail adresa
- korisničko ime i lozinka
- dolazni server za poštu (incoming mail server): pop.djkbf.hr ili teologija.djkbf.hr za POP ili mail.djkbf.hr za IMAP
- odlazni server za poštu (outgoing mail server): od vašeg davatelja Internet usluga
Katolički bogoslovni fakultet u Đakovu
IBAN račun:
Fakultet: HR4523900011100474440
Studentski dom: HR3123900011500027586
OIB: 05384220316